Uttråkad!

Blä nu sitter jag vid datorn och är sjukt uttråkad.
Kråkan ligger och sover och Dan läser.
Usch så tråkiga dom är.

Idag har jag fått jobba igen.
Nu rycker dom i mina armar från alla håll och kanter.
Så det är kul!

Har varit dålig i bloggen IGEN!
Men ni får nog räkna med att det kommer vara så fram över.

Imorgon blir det mer jobb.
Sen kommer påskhelgen och det blir nog mys!


Lite "alla barnen" vitsar

Alla barnen får klapp på kinden utom Mark, han fick en spark!!


Alla barnen leker kurragömma i djungeln utom Cilla, hon blev tagen av en gorilla!!


Alla barnen åt cornflakes förutom Alva för hon åt salva.


Alla barnen syntes bra i den mörka grottan utom Greger för han var neger.


alla barnen åt choklad utom Rakel hon fick kakel.




Det var allt för mig!
hörs om ett tag igen.

Pussilusk!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0