Svullen vid ögat!

Trött trött trött trött trött, jag säger bara TRÖTT!
både igår och idag har jag varit as trött.
usch, inge kul och känns sig trött och skruttig hela dagarna.
men men...

i fredags så var jag ju och käka på linas kvällsöppet, det var MYCKET trevligt och MYCKET gott.
Mumsfillibaba säger jag bara. tack för att jag fick komma lina!

igår så drog jag mig ur sängen halv tolv. ville bara ligga kvar hela dagen kändes det som.
Kravla mig runt i lägenheten i ett försök att vakna.
Jag och dan åkte och hämta Ida och William, körde ut till mamma och så satt jag och gotta mig i solen medans ida skotta snö och is, jag kände då att jag kunde ju inte låta ida få hela berömmelsen för skottning så jag satte igång jag med. mitt uppe i allt så hackar ida is och jag tar bort det hon hackar. med en barnspade som är som en stor spade fast för barn. jag kör i räserfart och plockar upp på spaden och kastar bakom mig, helt plötsligt så kör jag lite för fort och shjongar spaden rakt på ögat! AJJJ! hel svulle vid ögonbrynet och dö öm är jag idag! Fy fan för vinter,snö och is!

Senare så bjöd mamma på god mat och det blev mys i soffan. vinet plockades fram och jag tog Ove, Ida tog Anders och mamma fick Göran. smaskigt! det blev körslaget och halva jurassic park sen fick dan och jag nog.
vi brassa hem och hoppa i säng.

Idag måste det städas och vi hade bestämt att vi skulle det. men då kommer dan på i sista sekund att han ska fira sin farmor som fyller år så han körde iväg här för en timme sen ungefär ner till västervik, så jag får väl städa själv om det inte finns någon snäll själ där ute som vill hjälpa till =P.

För övrigt så hade Kråkan sin första rumsrena dag igår =)
Grattis på honom, hoppas det håller i sig!

tjingtjong
långkalsong!

Kommentarer
Postat av: Mammut

Stackars gumman! Skadad i ögat och ensam med städningen... Låter tungt ;) Men men jag tänker på dig gumman i din svåra stund... Mysigt igår! Puss

2010-03-21 @ 22:12:50
Postat av: Emma

Tack för din omtanke! :) Synd att jag var så trött bara igår, annars hade det varit mer mysigt!

2010-03-21 @ 23:57:01
URL: http://lovekrakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0