Riiiiiiiiiingeling!!!!

Riiiiiiiiiiiiiiiing Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiing Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiing!!!!!!!
Så vakna jag klockan 6 imorse,
inte av alarmklockan utan av att det är någon som ringer.
inte så chockad när det var sussie som var i andra sidan luren.
Hon ställer frågan, kan du vara på enebyskolan kl 7?
ja ja, det kan jag, svarar jag bara i reflex.
när jag fattar lite vad som har hänt tittar jag på klockan och den är 6.07.
swisch
upp ur sängen fort som fan.
jag måste ju åka typ tjugofem över för att hinna byta om
och kolla läget vad som ska göras på jobbet.
kasta i sig macka och te, hann inte ens hinna känna hur det smakar,
tur som jag har har jag ju ätit det förut så
jag vet att det inte är något himmelskt jag missar.
Ut och kissa hund, borsta tänderna, borsta håret, slänga på sig kläder.
klockan är nu 06.29.
Tar mina jobb kläder och rushar ner till bilen.
FROST!!!
Jag måste skrapa rutan!
SUCK SUCK SUCK!!!
skrapar lite slarvigt och gasar iväg.
klockan är 06.57 när jag är framme och parkerar bilen.
så det var ingen fara.

Hela dagen har gått jätte långsamt och jag är jätte trött.
men det är nog bara för att det där alarmet inte ringde utan jag blev väckt på helt fel sätt.
Har liksom inte vart riktigt vaken på hela dagen.

Men men ska ju få jobba imorgon, torsdag och fredag med.

"Pengar rullar in som det ska, det går bra nu."


Väl hemma och jag möttes av en galen hund,
jag la mig på rygg i hallen när jag kom hem och han
höll på i minst en kvart och lekte på mig utan natt jag behövde göra något.

Offra mig i soffan och Dan gjorde ostmackor och ett glas vatten som vi dela på!
Sneeell!!!

Sen kände jag att jag behövde snabb energi!!!
så det blev GLASS!!!



vaniljglass med fruktströssel, kola sås och
sånna silverkulor är en härligt blandning!



Efter att jag haft min korta energirush så
ville jag hitta på något så då blev det negerbollar



Dan fick kladda idag för jag kladdar alltid annars.
Jag la upp våra fina negerbollar som en söt gubbe!

Sedan kom Icka på besök en snabbis och käka upp massa negros.
Snacka lite och sen farde hon hem.

Nu har Dan gått till jobbet, Kråkan ligger och sover och jag sitter här och gäspar ihjäl mig. så nu blir det snabbdusch och sedan sängen med "mamma mia".

Veckans skämt!

En gammal dam kom in på ICA och ville lämna tillbaka
en toalettborste. Personalen undrade varför.
- Det var skönare med toalettpapper!

HAHAHAHAHA!!!!!!


Sova sova soooova
För imorgon blir det joobba!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0