Poppis!!

Yiiiipppiie!! Härligt det var i morse att gå upp! NOT!!!!
Men kul sen när man väl kom till jobbet, fick vara lite i dieten idag.
och jag funderar att gå nån dietitskurs, så jag kan jobba med det också!

När jag stog i renseriet så kom satmara nummer 1 förbi
Anna Ekström!!
vilken bitch asså!!
pratade med mig som inget hade hänt och erbjöd mig jobb.
Men carina sa visst att jag ska vara på eneby i sommar.
Så jag kommer ha dubbla jobb sen.

Kul!
Så nu är man poppis inom storköksbranschen!!!
Maha!!

Nu är jag hemma all alone.
Kråkan ligger på skamplatsen för att ha varit på bordet och snott en köttbulle.
Dan är nog på jobbet straxt.
Jag ska kika på "Cougar Town" sen.
Härlig serie det där. Hehe

Imorgon så ska jag åka till maxi med Ida och kanske Moa
Har inte pratat ännu med henne.
kika lite efter kläder som man kan lägga undan till torsdag då lönen kommer!
yippiie!

Men nu har Kråkan legat för länge på skamplatsen för han har visst somnat!
så nu måste jag kila.

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0