Planka med Lina!

Idag har jag varit så duktig och städat och haft mig,
Bra Emma! *klappar mig själv på axeln*

Lina kom och gjorde mig sällskap och då bestämde jag att nu ska vi äta gott!
Det var inget svårt val utan jag bestämde mig direkt för plankstek!
vi satte genast igång i köket med förberedelserna.




Eget potatismos som vi spritsade fint.
hemma gjord sås och köttet med god marinad.
Broccoli och morötter är smaskens
och skjuss in i ugnen!


Resultatet vart underbart fint och GOTT!!!



Schnyggt!!!



Lina hade dukat fint och mysigt!


vi satte oss nöjda med vårat fina upplägg och dukning,
satte på "Mamma Mia" och vrålsjöng med mat i munnen.
Härlig film det är, blir så glad av att se den.

sedan tog jag och Dan tag i rensa min garderob med gamla kläder.
så fort jag kasta något i "kasthögen" så skulle det genast inspekteras om det
verkligen var nödvändigt att slänga den.
Dan hitta ett fynd i klähögen, mina gamla shorts som är på tok för små för mig nu.
då tänkte jag för mig själv att brukar det inte vara så att flickvännen
lånar kläder av pojkvännen för att dom har större kläder och så?
kanske bara är jag som e snurrig!
När vi var klara med det så var jag så nöjd när jag tittade in i garberoben
hyllorna såg så tomma ut och allt fick plats.
Då kommer Dan med tonvis med kläder och begraver mig i sängen
så mycket var det.
SUCK!
Jag som trodde vi var klara, det jobbiga var också att all tvätt var min!
ÖVERFULLT I GARDEROBEN!!!

Lina och Mickis byttes av i dörren och mickis hjälpte till att sortera tvätt.
Tack till henne!
När vi var klara så kom Elina hit och vi tittade på
"Wipe out", "Ballar av stål" och "The Big Bang Theory"
Mycket skratt vart det så jag lär nog ha träningsverk imorgon!

Nu ropar han att det är dags att sova så det är väl bäst att lyda!
Jag hoppas på att jag inte ska jobba imorgon så att jag och Dan kan ta en mys dag
för en gång skull!


Tack för idag och vi hörs nog säkert imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0