Oxfilé

Ohh, igår så jobbade jag fram till tre och eftersom kråkan är krasslig så fick icka vara hundvakt, snäll som hon är. när jag slutat så messar jag henne och frågar hur det går, då berättar hon att han hade skitit i sängen, och jag dog av ett asgarv, första gången hon är hundvakt åt kråkan så sätter han sig och skiter i sängen, han har aldirg gjort det förut så jag vet inte vad som hände. när jag väl kom dit så råka jag visst stanna där till halv elva, Bella, Icka, Mickis, Tillan, Tessan, Kim och jag satt och gagga som bara den.

Nu kom jag precis hem från jobbet, och ska ta en liten liten macka och börja fixa mig, för man ska ju gå och käka tre rätters idag, för hundra spänn plus dricka, tycker jag är billigt det. det här ska jga äta iaf,
Förrätt: taquitas
Varmrätt: stekt oxfilé med paprika sås och rotfrukter (jag ska dock få annat än äckliga rotfrukter)
Efterrätt: passions cheesecake.
och en cola på det såklart!

Gott Gott Gott Gott GOTT!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0