Mega spyan!

Jaha, jobbat idag på Tamburinen med Ickas mamma Jeanette. mega kul! började natten annars med somna vid fyra typ för att gå upp halv sex, tänkte ta min långpromenad på morgonen där, men kände mig liiiite för trött för det, så det blev en lååång frukost istället. Möta Dan vid dörren som jobbat natt, åker nervöst till klocket, inte en tanke på vilka man ska få jobba med, kommer bort och ska gå in och ser en bekant bil, kommer på vad kontakt personen heter, börjar att tänka, en grönblå golf, jeanette, hmm. vänder mig om mot köksfönstert och ser mupp jeanette stå och vinka. Puh vilken lättnad. så dagen rullade på med mycket skratt och roligheter. nu ska jag dit imorgon också. KUL!

vi åkte och handla lite förut med Bus-wille och ida hände inte så mycke spännande då utan vi åker hem och lagar lite mat myser i soffan till "sveriges värsta bilförare" så dåligt program att det inte går att sluta titta. Dan åker till jobbet och jag och kråkan myser lite, jag tänkte att man kan ju blogga lite innan man går och lägger sig så tänkte ta lite fina bilder på mig och kråkan. gick så där:



Lurar upp honom i famnen med en liten godis




skulle ta ett kort på honom när han gör vacker tass men är helt off sen händer det här





han kutar iväg och lägger en mega spya, (stor för att vara han)
från ingenstans så lägger han en till!
INTE kul!
Dyng vidrigt att torka upp!!!


Mer än så får ni inte veta, har ju lite hemlisar på gång.
nu ska jag sova ikapp lite från förra natten och gå upp och jobba vid halv åtta till tre!
sen blir det kanske lite vin till kvällen :)

lite KRYA PÅ DIG hälsning till mamma som är sjuk!
snuskmagsjukan!


Kråkan spydde
Jag flydde

blir att sova
kan jag lova!


Sov gott, vakna torrt



Kommentarer
Postat av: Carina

Tack gumman!! Älskar dig! Puss

2010-03-04 @ 23:08:14
Postat av: elina

funderar också på en vinare idag :D

2010-03-05 @ 10:48:58
Postat av: Emma

Varsegod mamma jag tror du blir friskare om du får lite uppmuntring, står och dansar frisk dansen för til dig här hemma!



Jaa Elina slå till vettja, det är inte alltid vi har tid och dricka vin!

2010-03-05 @ 20:45:57
URL: http://lovekrakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0