Kennelhosta?

Ber om ursäkt för uppehållet på bloggen då latheten tog över!
Men nu är jag nog tillbaks =)

Vad har hänt sen sist då?
ehm... kommer knappt ihåg.
Men i fredags var jag på en kanonfest och blev Hey Baberiba full. Länge sen jag var riktigt onykter. härligt på kvällen dock inte kul dagen efter, vakna sex på morgon med en huvudvärk som heter duga. fy fan säger jag vilken jävla värk! Men jag tog mig i kragen och hälsa på grannen gustav. sen var det bara och att försöka sova, och vakna hur fräsch som helst =) Helnöjd och tummen upp!



Dom bilder jag tog under hela festen!



Lördagen vart lugn med melodifestival hemma hos Svante med Ida och Lina.

Söndags så åkte jag och lina och kolla på fotboll, Svärtinge SK - Hageby IF
då jag har "börjat" i Svärtinge så heja vi på dom, men dom torska med 1-15.
PINSAMT!!!

Måndag vart jag inringd till Enebyköket och fick jobba där, fick veta att jag skulle vara kvar till onsdag.
Skojjigt!!

Tisdagen vart det jobb och sedan efter det så blev det en sväng till mamma innan vi åkte på voffelkalas hos Malin som fyllde 17 år! Grattis på henne.

Idag så har jag jobbat, det har gått jätte bra hela veckan. och fick veta att jag ska jobba hela veckan ut och nästa torsdag, fredag. så det känns asbra att hon vill ha mig kvar och så.
När jag kommer hem idag till min plutt så hostar han massor. han har varit snorig och slemmig i halsen sen i måndags. men idag har han fått hosta också. han hosta så han nästan spydde. mätte även temperatuen i honom och då hade han lite feber. 39.5 när dom ska ha mellan 38-39.
så jag ringde vetrinären och rådfråga lite och hon trodde att han fått Kennelhosta.
Kul då NOT! han får inte träffa andra hundar på länge.
=(



Sjuklingen! =(

så nu sitter vi och myser med choklad pudding och roomservice i väntan på att "Pirates of the caribbean" ska laddas hem, fick ett litet sug efter orlande och johnny =)



Liiiiiite gott då!



Recept på choklad pudding

5 dl kall mjölk
1 påse ICA chokladpudding

häll i mjölken i en bunke tillsammans med pås-innehållet vispa så det blandas väl och blir bubbligt.
Ställ in i kylskåp och vänta i en kvart.
ta sedan skeden och hugg in.




Veckans Skämt

Lärarinnan:
- nämn några mänskliga organ vi har två av.
- ögon och öron, säger Ola
- Pitten, säger Gösta
- Nemen Gösta, det har ni killar inte två av.
- joho då, min pappa har det, en liten som han pinkar med,
och en stor som han borstar mammas tänder med.

HAHAHAHAHAHA!!!!
(Läsarna skrattar högt och irriterande!)

Tack och hej
Leverpastej.

Kommentarer
Postat av: carina

Härligt att du är tillbaka..saknat dina inlägg... Men förstod inte skämtet..Vadå borsta tänderna ;)

2010-03-17 @ 22:02:15
Postat av: elina

Är han inte vaccinerad ? :(

2010-03-18 @ 09:55:33
URL: http://elinanyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0