Härlig dag :)

Började dagen med att träffa Fredric och Eva på stan, då vi fika och jag & Eva shoppa skor. åkte hem till oss och fortsatte att fika :) vi satt och snacka massa goja och så var det dags att fara hemåt för Eva och Fredric.




Mina fina skor för 166 kr!


Jag och Dan kastade i oss två ägg mackor var och brassa ut till svärtinge för att försöka fixa Dans bagagelucka hemma hos pappa. Det gick sådär dom fick inte upp den, pappa ska ringa runt och tips och tricks. Jag hade sjukt tråkigt när jag kikade på dom så jag ringde Lina så vi far in mot City Gross då hon hade glömt att handla fefferoni och potatissallad. vi hittar inte rätta feffisar så vi får ringa Lotta som får guida oss i genom affären. när vi väl hittade dom så gick vi mot kassa och lina ska betala. "kortköp medges ej" hoppsan inga pengar på kortet och jag hade inte med mig min plånka. Ringa Lotta igen och be om pengar, KLART! åker hemåt till svärtinge och Lina ska släppa av mig hos pappa. när hon håller på att vända så råkar hon lägga i backen istället för ettan, och hon gasar gärnet rakt upp i en snövall och sätter sig fast! vilket smartass hon är. ringer ner pappa och Dan som får komma ner och putta. loss kom hon och hon farde hem och vi efter. uppe hos lina bjöds det på mat och dricka och Dan börja knäcka bärs efter bärs, kika på melodifestivalen tillsammans med Lina, Malin och Mankan. När detta var slut så for vi ner till mamma för att plocka upp Ida och William, det blev att stanna en stund och tjattra lite. vi packade in oss i bilen för att köra hemåt, släpper av ida och william hos svante, där fredric och svante stog och vingla. fyllesvin säger jag bara. Men nu är vi äntligen hemma och Dan börjar bli sådär sexigt full enligt han själv, han går och porrar sig i lägenheten. och nu knäckte han visst en till öl! det blir soffan för honom i natt!!




Mysisblicken efter några öl!



Nu ska jag sätta mig vid tvn och mysa så simma lugnt där ute i trafiken!


*tjilivippen*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0