Gäster som redan har gått!

Då har dom farit mina gäster, Icka, mickis, tessan och tillan. Vart lite tidigare än vad jag hade velat. men så kan det vara ibland när skola och jobbcoach väntar dagen efter, trevligt hade vi iaf, bland annat blev det "scene it" på xbox360. "neger och president" och "cougar town" som visades att vara en rolig serie. får ju glömma vinet vi drack :) vilket gjorde det lite mer trevligt. dock finns det kvar så jag och Dan får väl ta de sista i apboxen. Anders, Göran och Ove sorry men jag tänker dricka upp er!! sen får vi se vad morgondagen bjuder på för roligheter.

Tack! Är full
Negerkrull



Så kan man känna sig med lite vin i kroppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0