Tjoooola hoppsan!!

Hej ho!
Jaha då har man skaffat blogg, modern som jag är.

Idag har jag varit på arbetsintervju på kostenheten i hopp om att jag ska få lite timvikarie jobb. hoppas hon ringer i veckan med goda nyheter. hoppas hoppas hoppas...

Efter det åkte jag och Elina till grizzly och storhandla som vanligt to the dogs. det blev en ny sele som ska lära Kråkan att inte dra så förbaskat och sen två nya leksaker och ett märgben med mintsmak. förhoppningsvis ska han lukta bättre i munnen nu.

sen åkte vi och käka på sibylla med Dan och sen har vi spelat "saw" på datorn. ASLÄSKIGT!!! och kollat lägenheter. Nu däremot sitter jag i min ensamhet och försöka hitta på något kul och göra. det går dock inte så bra så det blir väl att slagga ist!

Pusshej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0