Takjobb!!

Jaha, vakna av att telefon ringer och Rasmus skriker "GODMORGON GODMORGON!!!!!" härligt att vakna till, han kom och hämta och vi åkte ner till taket som jag skulle jobba på. jätte högt var det och farligt såg det ut, men på med sele och lina och upp och jobba. funkade jätte bra på taket, det  var inte alls så farligt som det såg ut där nere.

fick jobba med några muppar. Den ena kände jag sen innan det är Rasmus kompis Robban, sen var det två gubbar till som hette Roffe  och Niklas, Niklas luktade gammal fylla, gick och rapa hela tiden och pissa på taket, hmm... roffe var helt okej, skojfrisk men dock inte så roliga skämt.

Åkte till vetrinären med Kråkan för att kolla bakbenen och munnen, det gick jätte bra, Kråkan var så dutti så! dock så var hans vänstra knäskål lite löst och lite mindre muskelatur där. och en tand måste dras ut. så vi fick boka tid för tandutdragning och röntgen på rygg och bäcken. DYRT!!!

Sen var det bara åka och jobba igen, HÄRLIGT! Kul och tjäna pengar igen :). jobbade till halv sex sen åkte jag hem.

Där hemma väntade en busgalen hund och husse. jag offra mig i soffan och dog typ, helt slut i kroppen. Medans jag låg och slappa och tog en dusch så lagade min härliga sambo egen klyftpotatis, kött och sås till oss. Super Gott!!!

Nu e det snart dags för en film i sängen att somna till!



Veckans citat:
"det bästa med en fylla på jobbet är att man slipper få ont när man ramlar!"

Roffe uppe på taket när han kastat snö på Robban som ramlat!



Puss och Godnatt
<3

Kommentarer
Postat av: Giggie

Visst är min son duktig att väcka folk på ett fint sätt

2010-02-24 @ 11:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0