Proppat i frysen!!

Idag har vi handlat så pass mycket att det knappt går att få ut något i frysen. Jag hatar när det är nyhandlat, det är så fullt överallt. hittar ingenting och så får man kämpa arslet av sig för att få fram det. men jag gillar inte heller när det inte finns något hemma, men då hittar man iaf sakerna! Även Elina och Milo följde med och handla , vi handla ihop till fyra papperspåsar och sex plastpåsar och bagagen gick inte att öppna!! Hmm, hur löser vi det här med tre personer två hundar där ena hunden sitter i bur och tio matkassar i en liten golf IV?? Joo vi mosa in Elina i back med milo så byggde vi på Kråkans bur så han var helt begraven. haha kul!! ingen familjebil där inte!
Elina och jag pyssla lite med ljus förut, mysigt mysigt. det vart jätte fina grejer.

Förut skulle jag göra en god ciabattamacka, med kokt ägg, lönnebergaskinka, ost, gurka och sallad. Jag börja fixa med grjer och koka ägg. första ägget koka i 6 minuter och jag skivar det och det bara sprutar äggula om det, GRRR!! bara att börja om, tar t.o.m fram recept just för att det ska bli rätt. låter ägget vara i vattnet i en KVART!! då tänkte jag att nu FAN måste det vara klar, hungrig som jag var började jag bli irreterad, och skivar ägget och SPRUT, ägget var så löst som det kunde bli. Jag blev GALEN!!!! kasta bort äggskivaren, tog några extra salladsblad och proppa in i mackan och gick o åt i min surhet! hur i hela fridens namn kan det vara så löst efter en kvart. jag förstod ingenting.

Men nu ska jag hoppa i säng för jag ska jobba imorgon kl 7.00 till 17.00-18.00. skotta SNÖÖÖÖÖÖ!!!!!




Ciabatta med mest sallad!!!



Ser du några gröna apor som dricker kiwijuice då vet du att det är lill-lördag!


Ciao Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0