HUVUDVÄRK!!!!

Ohhh jag har en sån förbannad huvudvärk, vaknade med den i morse och har haft den hela dagen. USCH!! jag hoppas den är borta imorgon!

men igår var jag hos Elina och vi sydde kläder till hundarna :P Milo fick en vinterjacka och Kråkan fick en fest tröja :D haha vad kul vi hade :) sen gjorde vi islyktor som vart jätte fina men det gick inte och få bort dom så dom gick sönder. buhu!

Idag så kom Dan och hämta mig ganska tidigt pga huvudvärken, då åkte vi upp till pappa en snabbis för att träffa Henka och hans tjej, men när vi kom så gick dom och gömde sig, kan det vara för att hon var hundrädd. ist fick vi se negerparet som har kommit hem från thailand. Shit vad bruna! speciellt farmor. närvi kom hem så slängde jag mig under täcket i soffan och sov/ tittade på tv. tills jag tog mig i kragen och sa åt Dan att vi skulle köpa godis, vi fick med oss två kebabrullar hem och massa godis. MUMS! så nu blir det svulla hela kvällen lång.

För övrigt så vill jag ha sommar nu. Hatar snön, usch fy och blä!!!! det var mysigt ett tag men nu är det bara för mycket!



Vill ha sommar och åka till örebro igen och bada i kalkbrotten!

Kommentarer
Postat av: Icka

Vilken fin blogg du har Emma, den tänker jag allt ta och läsa ofta :) Jag är btw avundsjuk på kebab! PUSS

2010-02-20 @ 22:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0