Dyrt och äta träd!

Började fredagen med att göra frukost på sängen och gubben min, nu när han är så gammal så får man hjälpa honom lite på traven! Sen hände bara helt ointressanta saker fram till att  vi skulle lämna Kråkan hos papput. när vi skulle lämna honom smet han ut genom dörren och fick ett sjuhelsike mongoryck. han som hatar att vara ute sprang som en gnu i räserfart. man fick liksom vara redo med hockeyklubban och skjuta in honom genom dörren med ett slagskott när han kom springandes.



Lika nöjd som kråkan när han fick komma ut!



vi farde in mot staden för att kika på lägenhet som var typ helt underbart fin. blev helt förälskad och börja möblera redan i huvudet, jag visste precis hur allt skulle stå, vart min plats vid bordet i köket var och vilken sida jag ska sova på. iiiiiiihh!!!! men dock var det ju sju stycken som var intresserade av den redan och det skulle vara en visning till så den kommer bli baotadyr! men man kan alltid hoppas!!!

sedan bar det av mot systra min i eneby för fördrink och snacks. Linda som då har blivit en gammal kärring måste firas. en halvtimme innan vi skulle vara på hugo kom vi på att vi måste kanse dra oss snart. så Dan fick köra som en biltjuv för att hinna med att skjussa. väl där så spela vi bowling då lagen var Ida, Linda och Dan den andra laget var "morsan", "paddan", "snyggve" och "pissenisse" alltså mamma, moa, jag och andy!  Jag överträffade mig själv och fick fyrs strike IRAD!!!! woho!!

upp och käka planka och dricka lite mer av vuxendrickan. konstigt att man betalar så mycket pengar på mos, kött och sås??? speciellt när det inte äns är så kryddat utan det smakar ingenting! men det var gott ändå!! fick dricka mojito för första gånge på LÄÄÄNGE!!! Favvodrinken nummer 1!!

Mycket trevlig kväll var det och fler sånna kvällar åt folket!!!


som sista snutt ska jag berätta att jag har världens bästa systerson och jag är världens bästa gudmor/moster!!!!




Det är inte alla som har spiderman som systerson!
(För övrigt är det jag som gjort honom till den hjälte som han är genom att shoppa på HM, för jag hitta ingen superspindel, alla var slutsålda)


Kommentarer
Postat av: Carina

Håller med..Fler sånna kvällar till folket!!

2010-02-28 @ 22:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0