Vin på en tisdag!

igår fick jag besök av städpatrullen, MYCKET behövligt! eller snarare så hämtade jag städpatrullen i Svärtinge. eller uppriktigt sagt så åkte ut till mammut med Ida och William och fick höra att dom skulle städa hos mamma, så då tänkte jag men va fan jag kan lika bra hjälpa till och mitt uppe i städningen så kom jag ju på att det behövs ju städas hemma hos mig med så då flörta jag lite med ida och hon hakade på idén om att städa  hemma hos oss. så Ida och Jag tod på oss Anti-cimex overallerna och körde hem till mig och börja städa, allt gick jätte bra tills william vart uttråkad, jag vänder mig om och ser att han leker med klosaxen nära laptopen på bordet och jag närmar mig och ser den "oskyldiga" minen på william som stryker sig mot mammsen, när jag kommer fram så är mus sladden till datorn avklippt. Suck!!! In på rummet med honom bara och där fick han vara större delen dom var här sen. men fint vart det här hemma iaf, Stort tack till Ida och William som ville hjälpa till!

Nu sitter jag med vin glaset i handen eller det snarare står här bredvid annars hade jag ju inte kunnat skriva så bra. jag har blivit föräsklad i Tre Apor-vinet, dynggott är det. Dan och jag har precis ätit en god middag som bestod av pomme, kött och sås smaksatt med citron och timjan, det var faktiskt väldigt gott!




Forever and Ever


Annars så inväntar jag Icka och Tessan för mer vin hoppas jag, även Mickis kanske dyker upp också. jag hoppas på en bra kväll som innehåller mycket skratt och skvaller!




Piercad i ollonet det ska man vara,
för annars kan man inte känna någonting

när man har sex.

Det vill säga knullar.

En skimrande, glänsande, blankpolerad skinnpåse

bidrar till en laddad och förhöjd erotisk atmosfär.

Det är så man blir kär


Tjing tjong
långkalsong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0